Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kun je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help functie van jou browser.
Waar vind ik meer informatie over Cookies?
Op de volgende websites kun je informatie over Cookies vinden:
ICT Recht: Achtergrond Cookiewet
Consumentenbond: "Wat zijn Cookies?"
Consumentenbond: "Waarvoor dienen cookies?"
Consumentenbond: "Cookies verwijderen"
Consumentenbond: "Cookies uitschakelen"
Bestellen:
Dat kan via mijn webshop. Je kiest de artikelen in je winkelwagen en loopt het systeem door. Vul je gegevens in en je kiest voor een betalingsoptie.
Betalen:
De artikelen die je koopt in mijn webshop kun je betalen met IDEAL en OVERBOEKING. Mocht er iets mis gaan met de bestelling dan kun je de betaling ook overmaken op mijn rekening: NL33 RABO 0317 9720 57.
Verzenden:
Ik verzend met Post NL. Zodra ik de betaling heb ontvangen gaat het meteen op de post. Dit kan 1 a 2 werkdagen duren.
Ruilen of Retourneren:
Wanneer je de bestelling binnen krijgt heb je 14 dagen om de artikelen terug te sturen. Na 14 dagen is de koop bindend. Vul het retourformulier in en stuur deze met de artikelen in de originele verpakking retour. En meld dit ook via de mail bij mij. Wanneer ik de artikelen heb ontvangen stort ik het geld retour of stuur ik je een nieuw artikel.
Link voor het downloaden van het retourformulier:
nl_nl_1_Standaard herroepingsformulier (2).pdf
Kosten:
De bezorgkosten in Nederland zijn €4,15 (brievenbuspakket) inclusief track&trace. Of €6,75 (pakket wat niet door de brievenbus past) inclusief track & trace.
Garantie
Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachtenprocedure:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@bycaroos.nl Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.